Amb Neus Frigola i les comissàries Carolina Ciuti i Anna Penalva Visita a l’exposició

Amb Neus Frigola i les comissàries Carolina Ciuti i Anna Penalva

Visita a l’exposició

05.07.2023, 18:30

“Neus Frigola. De desbordar, sostenir i un volcà d’aigua” ens convida a endinsar-nos en un món d’inspiracions desbordades, on no hi ha límits per a la imaginació i les formes, provocant l’inesperat i la sorpresa. Les imatges que sorgeixen en aquest context poden remetre a cossos humans, animals, vegetals, minerals, a conglomerats microscòpics o macrocòsmics, a estructures sistèmiques i circuits oberts de transformació i fluxe de fluids. És un univers que no es limita a cap definició concreta.

Mitjançant aquesta exposició, Frigola va més enllà dels límits establerts i ens convida a sortir d’aquests, a experimentar el desbordament i l’aventura. Ens proposa abraçar una experiència encarnada, sensible i situada, que passa per la connexió amb el nostre propi cos.

Data i hora

Dimecres 5 de juliol a les 18:30h

Espai

Fundació Suñol

Preu

Activitat gratuïta (amb reserva prèvia)

PLACES LIMITADES

Activitat en català.

És imprescindible reservar via web, telèfon (934 961 032) o e-mail (info@fundaciosunol.org).