Concert La maleta d’Antoni Tàpies

La maleta d’Antoni Tàpies

17.10.2024, 18:30

Quan Antoni Tàpies es desplaçava d’un lloc a l’altre, portava una maleta plena de LP’s del moment, que anava canviant i revisant en funció dels interessos  personals i de les tendències musicals del moment. Malgrat que Tàpies no  barrejava les accions, és a dir, quan pintava, pintava i quan escoltava música, escoltava música, era un gran melòman, una passió que li va ser transmesa des  de ben petit.

Després de la mort del pintor, Miquel Tàpies, el fill petit de l’artista, va llistar el contingut d’una de les maletes amb la voluntat de generar una proposta musical que recollís els clàssics del segle XX: A. Webern, A. Schonberg, G. Scelsci, G.  Ligeti, I. Xenakis, M. Feldman, J. Cage, P. Boulez, etc.

Amb motiu de la celebració del centenari del naixement d’Antoni Tàpies (Any Tàpies), l’Escola Superior de Música de Catalunya (ESMUC) col·labora amb el Museu Tàpies amb una sèrie d’actuacions en directe davant obres de l’artista a diverses institucions. El cicle porta per títol de La maleta d’Antoni Tàpies.

Programa musical

John Cage. Four6 (30 minuts)

Data i hora

Dijous 17 d’octubre a les 18:30h

Espai

Fundació Suñol: Mejía Lequerica 14

Entrada gratuïta (amb reserva prèvia)

PLACES LIMITADES

És imprescindible reservar via web, telèfon (934 961 032) o e-mail (info@fundaciosunol.org)

0 places disponibles

Omple aquest formulari per apuntar-te a la llista d'espera de:

La maleta d’Antoni Tàpies

Només queden 0 places disponibles per a aquesta activitat. La resta de places de la teva reserva passaran a la llista d’espera. Ens posarem en contacte amb tu si tenim alguna plaça més disponible.